Sunday, February 19, 2006

尋人:尋找秀茂坪潔心小學校友

各位網友,如果你認識以下人仕,或認識一些曾於秀茂坪潔心小學就讀的朋友,請告知他們這個網頁的存在,也請告之本人。你可以留言,也可以發電郵給我,我的 電郵地址在"About Me"下面的"View my complete profile",進入後便可找到。謝謝各位。

姓名 名字 匿稱
孫家愉

任月明

何麗琪

尹志輝

張日榮

文嘉儀

朱志賢

林國威

梁劍豪

梁遠剛

楊天朗

歐陽祖偉

熊棟如

王淑清

石世亮

蔡志偉

蕭金燕

鄭逸智

阮健就

高家麟

黄愛歡

伍永倫

劉潔慧? 潔慧
布榮輝

廖啟良? 啟良
彭靜儀?

方家和

李偉剛

李偉業

李復健

林智堅

林碧華

林誰

楊壯志

楊美蝶

楊詠琴

温展輝

王安琪/黃安琪

王家愉/黃家愉

莫美琼

鄧漢華
肥仔
鄭婉嫻

陳淑敏

陳達仁

馬子麟

馮智豪

黃旭昭

黃永康

黃燦雅

黃興來

黃興全



昌仔

詩婉

佩思

婉玲

妙?
趙亮

20 comments:

Anonymous said...

very good that you have done for us, I can enjoy the news from you, I am a 1971 p6e and live at third

maggie said...

你好!!
我是1979年下午校的畢業生.
很開心可以看到這網頁,
在老師照片中我最能認出的是羅婉珠老師,
很懷念, 多謝你, 我會通知我所認識的校友來看這網頁的.

Anonymous said...

大家好,我係70年畢業,想搵返位失散多年既同學,佢叫余寶珠,如各位可提供消息請電郵給我,萬分感謝.
lfkong001@yahoo.com.hk

Anonymous said...

Hi Hermes & everyone from SKS,

I graduated in 1971. Vaguely, I remember Sister Rose Chan was the Principal, Mr Lui Ting Chu was my English teacher and was also my Head Teacher. Ms Ng kwun Yee was my Chinese Language teacher. I will try to go through my treasure box to find some old memories and will post / email to you.

Anonymous said...

大家好!我是1978年下午校畢業生(譚志棠).78年-6E,77年-5E.羅婉珠老師都有教過我!她現在已退了休,之前是在佑華小學任教的,那麽巧合,她也教過我的大女兒.聽說,她間中會做該校的代課老師.認識我的可聯絡!e-mail: tong-430@hotmail.com 還有我想問Ricky Tsang同學是否是(曾偉權).

Hermes said...

學長好

Ricky Tsang是83年6E的,名字並不是曾偉權。



Hermes

Anonymous said...

大家好!!

我係79年喺6D班畢業!!
好開心見到有潔心小學校友喺度做聯絡~
記得既同學有胡志康、胡志健、蕭偉強!!至於當年教書既淨係記得薑主任!!
而最高興既就一齊畢業既周偉強竟然依家係同事添!!
如各位可提供消息請電郵給我,萬分感謝.

antonio_sohk@yahoo.com.hk

Anonymous said...

Hi Hermes

你是否鄭燕雲同學 ?

Anonymous said...

Hi Hermes

請問你是否 "鄭燕雲" 同學 ?

^_^

Hermes said...

Hi 樓上的同學

對不起,我不是鄭燕雲,抱歉!



Hermes

Anonymous said...

昌仔 = 王慶昌
詩婉 = 馮詩婉

佩思 = 何佩思

婉玲 = 黃婉玲

妙? = 蔡妙芝

記得仲有陳淑敏、簡潔慧都係1983年畢業。

Hermes said...

樓上的,請問姓甚名誰?可是我認識的人啊?見字請以電郵聯絡我。

Email: hermeshome@gmail.com



Hermes

Anonymous said...

hihi

我是1990年畢業...讀6A...
很難過學校已經...
我記得小1至小3時學校仲响40座(定41).
之後舊區重建, 搬左去巴士總站對面...
之後校長pass away我都有去...

Anonymous said...

Hi Hermes
閣下是否1983年6G班同學?

Hermes said...

對,我是。

閣下是誰,可否電郵詳談?hermeshome@gmail.com

bunnychui said...

我諗應該糸"1975~76"畢業同學"徐大偉"

Anonymous said...

孫家愉? 點解你會找她呢?
她是81年6D班畢業的,而你是83啊!
我和她是同班的,黎志強,請問你找到她未呀?
通知我ㄚ。
歐陽祖偉,我以前的鄰居,他們十多年前已舉家去左台灣。
my e-mail: hkwaterman@yahoo.com.tw

tonylai.net said...

Hi Hermes,

I think I know you. From the list you've posted. You are from 6A 83/84 AM class. I know some of your classmates such as "張日榮","楊天朗"

I know 6A has many top picks on those days.

I'm from 6B, I do facebook mostly now , also updated my doc for "1984", see http://www.facebook.com/groups/4829508014/doc/10150323376828015/

hope you can update your stuff to facbook and good luck /w your classmate searching ;)

email me, I left HKG too many years ago...

Tony Lai

Anonymous said...

Hi Hermes,
I am 83 6A張敏言same class with 任月明,阮健就,罹少芳。你是?

Hermes said...

Hi

Can you email me? hermeshome@gmail.com




Hermes